(0513) 744 169Inloggen

FAQ

Frequently asked questions

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij, klik dan hier om contact met ons op te nemen.

In het systeem kun je per pagina op de 'Help' knop klikken. Je krijgt dan uitleg over de pagina waarop je je bevindt. Jouw kopersbegeleider kan je helpen met het uploaden van documenten en het beantwoorden van jouw vragen. Wanneer je een technische vraag hebt (je wachtwoord kan bijvoorbeeld niet gewijzigd worden, je kunt niet inloggen of je krijgt een onbekende foutmelding), kun je tijdens kantooruren contact opnemen met de helpdesk van Volgjewoning via info@volgjewoning.nl of 0513 744 169.
Je kunt jouw gegevens (chats en documenten) op ieder moment exporteren naar je eigen computer of tablet. Na oplevering van je woning ontvang je een bericht wanneer je dossier gesloten wordt zodat je genoeg tijd hebt om je gegevens te exporteren. Hierna wordt het project gearchiveerd.
Je dossiers zijn afgeschermd voor projectgebonden partijen. Wanneer een projectgebonden partij (bijvoorbeeld een keukenspecialist) met je in contact moet komen wordt het betreffende item opengesteld voor deze partij. De rest is niet inzichtelijk. Jouw dossiers zijn wel inzichtelijk voor personen met de rol 'begeleider' en de 'toeschouwers' (bijvoorbeeld leidinggevende). Dit zorgt er voor dat de afspraken omtrent je woning door meerdere mensen worden gecontroleerd en de kwaliteit blijft gewaarborgd. Je gegevens worden NOOIT verstrekt aan derden t.b.v. acquisitie en marketingdoeleinden.
Bijlage: Privacy Statement