We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.
Als ervaren kopersbegeleider ervaarde Miranca van der Tol zelf hoeveel informatie er op allerlei kanalen werd gedeeld tijdens het bouwen van woningen. Het werd tijd om dat samen te brengen. In combinatie met de ervaren IT-professional Wytze van der Schaaf ontstond Volgjewoning. Hét platform bij woningbouw om overzicht te houden, tijd te besparen en faalkosten te verminderen. Vanaf de start tot en met de nazorg.
Gebouwd op innovatie voor efficiënte oplossingen in de praktijk
Het stroomlijnen van alle communicatiemomenten met klanten is één van onze belangrijkste doelen. Volgjewoning is een laag bovenop de bestaande software binnen jouw organisatie.
We bewegen mee met de bestaande processen en systemen. Zo integreren we met bekende ERP-systemen (zoals Microsoft Dynamics NAV en AFAS) om dubbele invoer te minimaliseren.
Naast de koppeling met software binnen je eigen organisatie, koppelen we ook met andere specialisten die de klantreis ondersteunen binnen hun vakgebied.