Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Supportmedewerker

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste supportmedewerker (m/v)

Wegens ons groeiende klantenbestand zijn wij op zoek naar een nieuwe collega voor 24-40 uur per week.

In deze functie ben je de stem en soms ook het gezicht van onze organisatie. Je bent vooral een spontane, correcte en daadkrachtige gesprekspartner die de gebruikers van ons platform op een vriendelijke manier verder kan helpen.

Een greep uit je dagelijkse werkzaamheden:

  • Aannemen en voeren van telefoongesprekken met gebruikers van Volgjewoning;
  • Eerste lijn helpdesk (telefonisch, Teams, ticketsysteem, e-mail);
  • Zelfstandig verzorgen van correspondentie;
  • Verzorgen van een correcte inrichting van Volgjewoning voor nieuwe klanten en het geven van instructie op afstand (telefonisch/video conference) hierover;
  • Helpen implementeren van de klantreis voor potentiële, nieuwe en bestaande klanten. Van start tot implementatie tot periodieke opvolging.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent bezig met of in het bezit van minimaal een MBO diploma niveau 4 opleiding;
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge, schriftelijke en sociale vaardigheden en over een probleemoplossend denkvermogen vanuit een nuchter verstand;
  • Je bent spontaan, nauwkeurig, assertief, klantgericht en adequaat in handelen, maar wel gestructureerd.
  • Je bent behulpzaam en enthousiast om klanten te woord te staan en verder te helpen.
  • Beheersing van de Duitse taal is een pré

Wij vinden een proactieve, leergierige houding belangrijker dan werkervaring. Heb je de juiste wil, toon je inzet en ben je een teamspeler, dan bieden wij een werkomgeving waarin je jezelf kunt ontplooien en wij je talenten de kans geven.

Interesse?

Zie jij jezelf als dé aanvulling op ons team? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar vacature@volgjewoning.nl, ter attentie van Miranca van der Tol. Heb je vragen over de vacature, neem dan contact op via telefoonnummer 0513 744 169.

scroll back to the top