We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.
Jij en een collega werken aan een project en de communicatie verloopt via verschillende kanalen. Handig, want zo kan het werk worden verdeeld. Minder handig als een klant een e-mail stuurt en jij niet weet of je collega dit al heeft opgepakt. Met Volgjewoning zie je wie wat heeft gecommuniceerd en wat er nog openstaat. Dit voorkomt miscommunicatie en dubbel werk.
De berichtenfunctie vervangt het heen en weer mailen met klanten en derden. Het sturen van een snelle update over het project of een specifieke woning is net zo eenvoudig. Bijvoorbeeld, als klanten verwachten dat de palen op een bepaalde datum in de grond worden geslagen en ze zien dit niet terug in het album of tijdens hun fietstochtje, zullen er vragen komen. Voorkom dit eenvoudig met een bericht over een mogelijke vertraging of wijziging in het bouwproces.
De klant zit midden in een spannend proces bij de aankoop van een huis. Hierbij is het fijn als alles soepel verloopt. Dankzij de communicatielink ziet de klant precies waar de woning zich in het proces bevindt en welke acties zij als toekomstige bewoners moeten ondernemen. Of het nu gaat om het ondertekenen van een document of het kiezen van nieuwe badkamertegels, de acties zijn helder. Zo weet de klant precies wat ze kunnen verwachten, en wordt deze drukke periode een stuk overzichtelijker. Als projectmanager heb je daarnaast baat bij de minimale hoeveelheid vragen die je ontvangt vanuit de klanten.
Wil je graag kennismaken met de mogelijkheden van Volgjewoning? Klik dan hier en kom erachter wat Volgjewoning voor jou kan betekenen!